sobota, 7 marca 2015

Maca latte- naturalny pobudzacz w 5 min.

Uwielbiam roślinne latte, uwielbiam gorzką czekoladę, a sproszkowany korzeń macy jest stałym elementem mojej diety (więcej przeczytacie o nim np. tu). Musiał więc kiedyś nadejść ten dzień, w którym połączyłam te 3 elementy;)
Maca sama w sobie nie smakuje mi jakoś wybitnie, ale w tej kombinacji pysznie podkręca smak napoju, nadając mu lekko korzenną nutę.
Maca latte naprawdę "daje kopa". Pijam ją od czasu do czasu na rozbudzenie rano, kiedy brakuje mi energii w ciągu dnia, ale przede wszystkim przed treningiem.

Składniki:
v  1/ 2  filiżanki klasycznego espresso
v  3/4 szkl. mleka roślinnego
v  1 łyżeczka sproszkowanej macy (do kupienia np. tu)
v  2 kostki gorzkiej czekolady

Wykonanie:
  1. Czekoladę i macę rozpuszczamy w espresso.
  2. Całość zalewamy spienionym mlekiem.
Fot. R.Kołomłocki

1 komentarz:

  1. bardzo lubię maca, ale jeszcze nigdy nie robiłam z nim kawy, także koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń